مننننننن مامان شدم بابا شدم خاله و عمه و دوس پسر هم شدم゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

تازه شوهر هم شدم ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

اخه میدونید چی شدきゃわたん♪ の画像きゃわたん♪ の画像きゃわたん♪ の画像

باز ما خل بازی در اوردیم رفتیم وسط جمع دوستا داد زدیم

 

هرکی میخواد بیاد مامان و بابای ما بشه

یکی مامانمون شد یکی بابا شد ما مامان شدیم помадаبابا شدیم

حالا هممون هم دختریما خخخخخخ

من به شخصه 5 تا زن دارم 3 تاشوهر゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

انقدم همشون دخملای خوشملی هستن که نگووو

رها و تانیا هم که قربونم برن داماد و عروس و نوه هم دارن

معلوم نیس تانیا خواهرمه یا مادر شوهر دخترم 

خوبه حالا ماسه تا یه پیشنهادی دادیماااااااا 

همه یه ایل و تبار ساختن واس خودشون

رها هم که تا تونسته رفته شوهر کرده بعد اومده شده زن من

اخه این انصافه زنای من 6 تا شوهر دارنはてな のデコメ絵文字はてな のデコメ絵文字はてな のデコメ絵文字

نه واقعا انصافه゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

نیس دیگه حالا من هرچی به رها میگم بیا طلاقت بدم میگه مهریه میخوام(タイトルなし) のデコメ絵文字

ولی تانیا مامان بزرگ شد امروز゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字  ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字 ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

اینهمه حرف زدم خبر نوه دار شدن تانی رو بدم  

دست و جیغ و سوت و  کف و هورااااااااااااااااااااااпирожное

کادوهاتون رو با 1 نظر به تانیا بدین بچم ذوخ مرگ بشه 

ببینم واقعا چنتا کادو میدین بهش

حالا اگه گفتین نوه تانی دقیقا چه نسبتی با من داره؟؟؟؟

 

تلاش نکنید خودمم نمیدونم هنوز



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت0:49---23 مهر 1393
تانی وبت قشنگه یعنی وبتون چقشنگه سه تا خل
پاسخ:سلام وحید.ممنون از نظرت ما خلیم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟ خداداند.خخخخخخخخخخخ ممنون که سر زدی بازم بیا


وحید
ساعت8:53---22 مهر 1393
عجب کارایی که شما ها نمیکنید واقعا سه تا خل بهتون میاد
پممنون که سر زدی بازم پیش مابیا...رها...
پاسخ:لطف داری...خخخخخخ...تانی


morvarid
ساعت20:52---17 شهريور 1393
ماهم ازاین کارامیکنیم

دخمل دلتنگ
ساعت6:42---21 مرداد 1393

خخخخخخخخخخخخخخخ
شمام ازین کارا بلدید؟؟؟؟ ماکه تو مدرسه یه خانواده تشکیل دادیم.البته خانواده که چه عرض کنم قبیله!!!!!!
من هم مادر خانوادم....
پاسخ:اره منم موسس خانواده ام خخخخ ...بهار...
پاسخ:توکه موسسی چ جوری من مامان بزرگ شدم؟؟؟ ها؟؟؟...تانی...
پاسخ:خخخخ بهار عزیزم تانی مامان منه و مادرزنه تو پس نوه تانی میشه بچه من یا محمد... افتاد عشقم؟؟؟؟رها خوشمله
پاسخ:عه راس میگیا رها خخخخ ... بهار..
پاسخ:تانیا وقتی تو داشتی زن میگرفتی من داشتم بچمو تروخشک میکردم ...بهار...خخخخخخخ


پاسخ:اره راس میگی ...خو پسر تو شوور منه دیگه...خخخخ..تانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
خل بازی, خنده دار, نوه, فامیل, دوس پسر,